Internetové tržnice pro B2B - jejich vývoj a současný stav v ČR,
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F02%3A00006971" target="_blank" >RIV/60461373:22340/02:00006971 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internetové tržnice pro B2B - jejich vývoj a současný stav v ČR,
Popis výsledku v původním jazyce
Vývoj využití komunikačních prostředků pro nákup. Internet, webovské strany, internetové tržnice. Principy výstavby internetových tržnic, agregace a volný nákup. Zpětní a dopřední agregátoři. Příklady internetových tržnic v ČR, přednosti, nedostatky.
Název v anglickém jazyce
E-hubs for B2B-their development and situation in CR
Popis výsledku anglicky
The modern communication techology use in procurement. Internet, web pages, E-hubs. Principles of e-hubs design, tarif and spot procurement. The forward and backward agregation. Cases in CS, problems.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Logistika
ISSN
1211-0957
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
16-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—