Výrobní a nákupní strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F02%3A00006969" target="_blank" >RIV/60461373:22340/02:00006969 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výrobní a nákupní strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Výrobní strategie, jejich vývoj. Tlačné a tažné systémy, přenosti a nevýhody. Kombinované systémy. Vazba řízení výroby na nákup, nákupní strategie. Metodologie a struktura nákupního provesu, diferenciace nákupních strategií
Název v anglickém jazyce
Production and Purchasing Strategy
Popis výsledku anglicky
The production process management strategy. Pull and push systems, advantages and drawbacks. The compound system. Relations between production proces management and purchasing. The purchasing process structure and metology.The purchasing strategy diferentiation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výrobní a nákupní strategie firmy
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
23-25
Název nakladatele
TAM Academy s.r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
6. 11. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—