Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální směry ve vývoji marketingové strategie potravinářských výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F03%3A00007399" target="_blank" >RIV/60461373:22340/03:00007399 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální směry ve vývoji marketingové strategie potravinářských výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá marketingovými strategiemi moderních potravin. Identifikuje nové pojetí kvality potravinářských výrobků, která zahrnuje zdravotní a procesní atributy.Ty nelze ověřit pomocí zkušeností, proto je nutné formulovat novou marketingovou strategii založenou ma důvěryhodné komunikaci pomocí speciálních distribučních cest a referenčních osob. Postoje a zkušenosti českých spotřebitelů na trhu funkčních potravin.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern trends in foods marketing strategy

  • Popis výsledku anglicky

    The controIbution is dealing with modern trends in functional and organic food marketing concept. The new consumer oriented concept of quality is discussed. Hedonic, health oriented, convenience and process parameters. Major issues of the regarding acc eptance of new food products # communiacation about credence quality dimensions, processes in the quality perception. Situation in Czech republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika firiem 2003

  • ISBN

    80-225-1737-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    60-64

  • Název nakladatele

    EU Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Snina

  • Datum konání akce

    18. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku