Aktuální směry ve vývoji marketingové strategie potravinářských výrobků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F03%3A00007399" target="_blank" >RIV/60461373:22340/03:00007399 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální směry ve vývoji marketingové strategie potravinářských výrobků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá marketingovými strategiemi moderních potravin. Identifikuje nové pojetí kvality potravinářských výrobků, která zahrnuje zdravotní a procesní atributy.Ty nelze ověřit pomocí zkušeností, proto je nutné formulovat novou marketingovou strategii založenou ma důvěryhodné komunikaci pomocí speciálních distribučních cest a referenčních osob. Postoje a zkušenosti českých spotřebitelů na trhu funkčních potravin.
Název v anglickém jazyce
Modern trends in foods marketing strategy
Popis výsledku anglicky
The controIbution is dealing with modern trends in functional and organic food marketing concept. The new consumer oriented concept of quality is discussed. Hedonic, health oriented, convenience and process parameters. Major issues of the regarding acc eptance of new food products # communiacation about credence quality dimensions, processes in the quality perception. Situation in Czech republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika firiem 2003
ISBN
80-225-1737-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
60-64
Název nakladatele
EU Košice
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Snina
Datum konání akce
18. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—