Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distribuce a komunikace - významné faktory úspěchu biopotravin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F03%3A00007398" target="_blank" >RIV/60461373:22340/03:00007398 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Distribuce a komunikace - významné faktory úspěchu biopotravin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá uplatňováním moderních trendů v marketingu biopotravin. Na základě specifických atributů biopotravin osvětluje potřebu věrohodné komunikace se zákazníky a využití vybraných distribučních cest. Na vybraném vzorku supermarketů a hyperm

  • Název v anglickém jazyce

    Place and promotion - key factors of organic foods succes

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is dealing with modern trends in organic food marketing concept. The new consumer oriented concept of quality. Major issues of the regarding acceptance of organic foods # promotion and distribution are discussed. Recent state on sample

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    BIOPOTRAVINY - z pohledu českého a rakouského trhu

  • ISBN

    80-7040-654-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    28-32

  • Název nakladatele

    Jihočeská universita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    9. 10. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku