Distribuce a komunikace - významné faktory úspěchu biopotravin
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F03%3A00007398" target="_blank" >RIV/60461373:22340/03:00007398 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distribuce a komunikace - významné faktory úspěchu biopotravin
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá uplatňováním moderních trendů v marketingu biopotravin. Na základě specifických atributů biopotravin osvětluje potřebu věrohodné komunikace se zákazníky a využití vybraných distribučních cest. Na vybraném vzorku supermarketů a hyperm
Název v anglickém jazyce
Place and promotion - key factors of organic foods succes
Popis výsledku anglicky
The contribution is dealing with modern trends in organic food marketing concept. The new consumer oriented concept of quality. Major issues of the regarding acceptance of organic foods # promotion and distribution are discussed. Recent state on sample
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
BIOPOTRAVINY - z pohledu českého a rakouského trhu
ISBN
80-7040-654-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
28-32
Název nakladatele
Jihočeská universita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
9. 10. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—