Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poptávkový řetězec a CRM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019479" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Demand Chain Management and CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The horizontal and vertical integration of materials and informatíon flows is one of necessary assumptions important for CRM implementation too. The goal of article Is to discus the new concept of Demand Chain Management which Is concerned to span gap between marketing, logistics, and other parts of the management In customers value creation. Study Is based on wide bibliography search In 2000 - 2006 Iiterature and discussion with marketers and supply chain managers In 10 enterprises of the chemical andfood industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Demand Chain Management and CRM

  • Popis výsledku anglicky

    The horizontal and vertical integration of materials and informatíon flows is one of necessary assumptions important for CRM implementation too. The goal of article Is to discus the new concept of Demand Chain Management which Is concerned to span gap between marketing, logistics, and other parts of the management In customers value creation. Study Is based on wide bibliography search In 2000 - 2006 Iiterature and discussion with marketers and supply chain managers In 10 enterprises of the chemical andfood industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Customer's Relationship Management 07

  • ISBN

    978-80-7395-016-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    68-71

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Lázně Bohdaneč

  • Datum konání akce

    10. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku