Poptávkový řetězec a CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019479" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Demand Chain Management and CRM
Popis výsledku v původním jazyce
The horizontal and vertical integration of materials and informatíon flows is one of necessary assumptions important for CRM implementation too. The goal of article Is to discus the new concept of Demand Chain Management which Is concerned to span gap between marketing, logistics, and other parts of the management In customers value creation. Study Is based on wide bibliography search In 2000 - 2006 Iiterature and discussion with marketers and supply chain managers In 10 enterprises of the chemical andfood industry.
Název v anglickém jazyce
Demand Chain Management and CRM
Popis výsledku anglicky
The horizontal and vertical integration of materials and informatíon flows is one of necessary assumptions important for CRM implementation too. The goal of article Is to discus the new concept of Demand Chain Management which Is concerned to span gap between marketing, logistics, and other parts of the management In customers value creation. Study Is based on wide bibliography search In 2000 - 2006 Iiterature and discussion with marketers and supply chain managers In 10 enterprises of the chemical andfood industry.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Customer's Relationship Management 07
ISBN
978-80-7395-016-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
68-71
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Lázně Bohdaneč
Datum konání akce
10. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—