Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022037" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022037 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výrobkové inovace jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti, růstu a úspěšnosti podniků, zejména na zralých a nasycených trzích. Je přitom známo, že míra propadu novinek se pohybuje kolem 80%, u potravinářských výrobků se dle(Belz, 2007 ) pohybujena úrovni 65%. Jedním z nástrojů pro snížení rizika a počtu propadů je přístup, který je označován jako ?Open Innovation?. Ve srovnání s tradičními přístupy vyhledává a zapojuje podnik do procesu výzkumu a vývoje další partnery, obvykle z řad zákazníků,odborníků z oblasti výzkumu a vývoje, distributorů cíleně v jednotlivých etapách inovačního procesu. Podle zkušeností vede tento postup k vyšší akceptaci výrobků pro trh, k rychlejšímu průniku na trh a v neposlední řadě snížení nákladů na vlastní vývojnových výrobků. Zapojení dalších partnerů umožní identifikaci faktorů, které mohou brzdit nebo naopak zkvalitnit proces výzkumu , vývoje a zavádění nových produktů na trh (NPD= New Product Development). Stať je věnovaná jednak přehledu tr

  • Název v anglickém jazyce

    Customer integration in the process of new products design

  • Popis výsledku anglicky

    Product innovations are essential to secure companies? competitiveness, growth and success, mainly on mature and saturated markets. It is known that innovation fail in 80% of cases, 65% in the case of food industry. One of the tools to decrease the numbers of failures is the approach called Open Innovation. When compared to traditional approaches the company intentionally seeks and involves more partners, commonly customers and research and development specialists into each phase of research and development process. According to experiences, this approach leads to higher product acceptance on the market, faster introduction on the market and last but not least lowering new product development costs. Integration of these partners will enable to identifythe factors delaying new product development more effectively than traditional marketing research methods. The article describes methods specifically developed for customer integration ?Empathic design?, ?User Toolkit for Innovation? and

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern Approaches to the Corporate Management 2009

  • ISBN

    978-80-227-3169-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    STU Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    10. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku