Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022037" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022037 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace zákazníků do procesu vývoje výrobku
Popis výsledku v původním jazyce
Výrobkové inovace jsou nezbytné pro zajištění konkurenceschopnosti, růstu a úspěšnosti podniků, zejména na zralých a nasycených trzích. Je přitom známo, že míra propadu novinek se pohybuje kolem 80%, u potravinářských výrobků se dle(Belz, 2007 ) pohybujena úrovni 65%. Jedním z nástrojů pro snížení rizika a počtu propadů je přístup, který je označován jako ?Open Innovation?. Ve srovnání s tradičními přístupy vyhledává a zapojuje podnik do procesu výzkumu a vývoje další partnery, obvykle z řad zákazníků,odborníků z oblasti výzkumu a vývoje, distributorů cíleně v jednotlivých etapách inovačního procesu. Podle zkušeností vede tento postup k vyšší akceptaci výrobků pro trh, k rychlejšímu průniku na trh a v neposlední řadě snížení nákladů na vlastní vývojnových výrobků. Zapojení dalších partnerů umožní identifikaci faktorů, které mohou brzdit nebo naopak zkvalitnit proces výzkumu , vývoje a zavádění nových produktů na trh (NPD= New Product Development). Stať je věnovaná jednak přehledu tr
Název v anglickém jazyce
Customer integration in the process of new products design
Popis výsledku anglicky
Product innovations are essential to secure companies? competitiveness, growth and success, mainly on mature and saturated markets. It is known that innovation fail in 80% of cases, 65% in the case of food industry. One of the tools to decrease the numbers of failures is the approach called Open Innovation. When compared to traditional approaches the company intentionally seeks and involves more partners, commonly customers and research and development specialists into each phase of research and development process. According to experiences, this approach leads to higher product acceptance on the market, faster introduction on the market and last but not least lowering new product development costs. Integration of these partners will enable to identifythe factors delaying new product development more effectively than traditional marketing research methods. The article describes methods specifically developed for customer integration ?Empathic design?, ?User Toolkit for Innovation? and
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modern Approaches to the Corporate Management 2009
ISBN
978-80-227-3169-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
10. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—