Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ekonomika a řízení podniků v chemickém průmyslu (6) - Business a Competitive Intelligence jako nástroje podpory strategického rozhodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F12%3A43893789" target="_blank" >RIV/60461373:22340/12:43893789 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/27266150:_____/12:#0000054

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.chemagazin.cz/userdata/chemagazin_2010/file/PDF_full/CHEMAGAZ%C3%8DN_2-2012.pdf" target="_blank" >http://www.chemagazin.cz/userdata/chemagazin_2010/file/PDF_full/CHEMAGAZ%C3%8DN_2-2012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ekonomika a řízení podniků v chemickém průmyslu (6) - Business a Competitive Intelligence jako nástroje podpory strategického rozhodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sběr dat, jejich analýza a následná transformace na informace jsou významnými součástmi strategického řízení. Pro tyto činnosti je používán anglický výraz Business Intelligence (BI), případně Competitive Intelligence (CI). Business resp. Competitive Intelligence lze chápat jako ucelený a efektivní přístup k práci s firemními daty, jejich přetváření na informace a znalosti, které následně vytváří předpoklady pro získání konkurenční výhody. V článku je proveden stručný souhrn používaných technik v rámci Business Intelligence a Competitive Intelligence a jsou rovněž popsány aplikace těchto technik v petrochemickém, komoditním a specializovaném chemickém průmyslu a farmacii.

  • Název v anglickém jazyce

    Economics and Company Management in Chemical Industry (6) - Business and Competitive Intelligence as a Tools for the Support of Strategic Decision Making Process

  • Popis výsledku anglicky

    Business (Competitive) Intelligence is one of the basic tools for strategic planning and decision making. The summary of the most used techniques and systems implemented in both petrochemical, commodity and specialized chemistry business are described inthis article. The article points out differences in Business and Competitive Intelligence approaches between heavy chemistry and specialized chemistry business. It also addresses specific features of Business and Competitive Intelligence in pharmaceutical industry. The article emphasizes benefits from the implementation of Business and Competitive Intelligence.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CHEMagazín

  • ISSN

    1210-7409

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    50-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus