Fair Trade produkty v podmínkách českého maloobchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F13%3A43895549" target="_blank" >RIV/60461373:22340/13:43895549 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fair Trade produkty v podmínkách českého maloobchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Fair Trade znamená spravedlivý nebo etický obchod. Tento článek se zaměřuje na problematiku Fair Trade výrobků v České republice. Pomocí metody hloubkového rozhovoru článek analyzuje stav těchto výrobků v nabídce maloobchodních prodejen. Analýza je doplněna o popis současného stavu v maloobchodním dodavatelském řetězci. Výsledky výzkumu ukazují, že Fair Trade výrobky postupně přechází z malých specializovaných prodejen do sortimentu maloobchodních řetězců, kde se stávají jeho plnohodnotnou součástí s odpovídající marketingovou podporu.
Název v anglickém jazyce
Fair Trade products in the conditions of the Czech retail
Popis výsledku anglicky
Fair Trade means a fair or ethical trade. This article focused on the issue of Fair Trade products in the Czech Republic. Using the methods of in-depth interview the article analyzes the status of these products in the offer of retail stores. The analysis is supplemented by the description of the current situation in retail supply chain. The research results indicate that Fair Trade products gradually transfer from small specialized shops to common retail supply chain, where they become a fully-fledgedpart of the assortment with an adequate marketing support.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania
ISBN
978-80-225-3730-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
285-295
Název nakladatele
EU Bratislava PHF Košice
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
24. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—