Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fair Trade produkty v podmínkách českého maloobchodu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F13%3A43895549" target="_blank" >RIV/60461373:22340/13:43895549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fair Trade produkty v podmínkách českého maloobchodu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Fair Trade znamená spravedlivý nebo etický obchod. Tento článek se zaměřuje na problematiku Fair Trade výrobků v České republice. Pomocí metody hloubkového rozhovoru článek analyzuje stav těchto výrobků v nabídce maloobchodních prodejen. Analýza je doplněna o popis současného stavu v maloobchodním dodavatelském řetězci. Výsledky výzkumu ukazují, že Fair Trade výrobky postupně přechází z malých specializovaných prodejen do sortimentu maloobchodních řetězců, kde se stávají jeho plnohodnotnou součástí s odpovídající marketingovou podporu.

  • Název v anglickém jazyce

    Fair Trade products in the conditions of the Czech retail

  • Popis výsledku anglicky

    Fair Trade means a fair or ethical trade. This article focused on the issue of Fair Trade products in the Czech Republic. Using the methods of in-depth interview the article analyzes the status of these products in the offer of retail stores. The analysis is supplemented by the description of the current situation in retail supply chain. The research results indicate that Fair Trade products gradually transfer from small specialized shops to common retail supply chain, where they become a fully-fledgedpart of the assortment with an adequate marketing support.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania

  • ISBN

    978-80-225-3730-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    285-295

  • Název nakladatele

    EU Bratislava PHF Košice

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    24. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku