Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digital Consumer Behaviour and eCommerce Trends during the COVID-19 Crisis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F21%3A43921922" target="_blank" >RIV/60461373:22810/21:43921922 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/article/10.1007/s11294-021-09817-4" target="_blank" >https://link.springer.com/article/10.1007/s11294-021-09817-4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s11294-021-09817-4" target="_blank" >10.1007/s11294-021-09817-4</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digital Consumer Behaviour and eCommerce Trends during the COVID-19 Crisis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The COVID-19 global pandemic has rapidly changed e-commerce. With revenues of US $351.9 billion, Europe was the third largest e-commerce market in 2019. Annual growth (6.0%) is projected to lead to revenues of US $565.9 billion by 2025 in Europe. Overall, e-commerce revenues saw 10% additional growth in Europe in 2020 due to the COVID-19 crisis (Statista, https://www.statista.com/study/42335 /ecommerce-report/2021, 2021).

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Consumer Behaviour and eCommerce Trends during the COVID-19 Crisis

  • Popis výsledku anglicky

    The COVID-19 global pandemic has rapidly changed e-commerce. With revenues of US $351.9 billion, Europe was the third largest e-commerce market in 2019. Annual growth (6.0%) is projected to lead to revenues of US $565.9 billion by 2025 in Europe. Overall, e-commerce revenues saw 10% additional growth in Europe in 2020 due to the COVID-19 crisis (Statista, https://www.statista.com/study/42335 /ecommerce-report/2021, 2021).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Advances in Economic Research

  • ISSN

    1083-0898

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    27

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    83-85

  • Kód UT WoS článku

    000632363600001

  • EID výsledku v databázi Scopus