Nerovnosti ve vzdělávání v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384020%3A_____%2F06%3A%230000007" target="_blank" >RIV/61384020:_____/06:#0000007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Educational inequalities in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
There are two sets of questions. The first set is concerned with the extent to which tracking produces inequalities. The second set of questions is concerned with regional inequalities in educational achievement, and how these may contribute to overall levels of inequality.
Název v anglickém jazyce
Educational inequalities in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
There are two sets of questions. The first set is concerned with the extent to which tracking produces inequalities. The second set of questions is concerned with regional inequalities in educational achievement, and how these may contribute to overall levels of inequality.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1P05ME774" target="_blank" >1P05ME774: Realizace třetí fáze výzkumu PISA (Programme for International Student Assesment in the CR) v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prospects: quarterly review of comparative education
ISSN
0033-1538
e-ISSN
—
Svazek periodika
36
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—