Self-reflection of students of economic teaching and their personal construct of expert-teacher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F16%3A00048507" target="_blank" >RIV/61384399:31110/16:00048507 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Self-reflection of students of economic teaching and their personal construct of expert-teacher
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: personal construct; personality of prospective teacher; self-reflection; social skills; teachers' education
Název v anglickém jazyce
Self-reflection of students of economic teaching and their personal construct of expert-teacher
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: personal construct; personality of prospective teacher; self-reflection; social skills; teachers' education
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
ISSN
2336-2375
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
17-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—