The Contribution of Writing In Students' Argumentative Skills Development
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F18%3A00053438" target="_blank" >RIV/61384399:31110/18:00053438 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://dspace.tul.cz/handle/15240/99022" target="_blank" >https://dspace.tul.cz/handle/15240/99022</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2018-3-003" target="_blank" >10.15240/tul/004/2018-3-003</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Contribution of Writing In Students' Argumentative Skills Development
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: students; argumentative skills; argumentative essay; free writing; teaching
Název v anglickém jazyce
The Contribution of Writing In Students' Argumentative Skills Development
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: students; argumentative skills; argumentative essay; free writing; teaching
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ACC Journal
ISSN
1803-9782
e-ISSN
2571-0613
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
32-39
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—