Proměna formy výuky a analýzy procesu učení v digitální éře - perspektivy a výzvy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F24%3A00060705" target="_blank" >RIV/61384399:31110/24:00060705 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570647.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570647.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměna formy výuky a analýzy procesu učení v digitální éře - perspektivy a výzvy
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: online výuka; offline výuka; neformální vzdělávání; analýza učení; zpětná vazba; formativní hodnocení
Název v anglickém jazyce
Changing form of teaching and learning process analysis in the digital era - perspectives and challenges
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: online teaching; offline teaching; non-formal education; learning analytics; feedback; formative assessment
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Schola nova, quo vadis? 2024: Sborník recenzovaných příspěvků 9. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-64-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
28-39
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
15. 11. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—