Mezinárodní obchod a marketing. Praktická výkladová encyklopedie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000034" target="_blank" >RIV/61384399:31120/02:00000034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní obchod a marketing. Praktická výkladová encyklopedie.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní obchod; mezinárodní marketing; vývoz; dovoz; obchodní operace. ś ň ? ň
Název v anglickém jazyce
International trade and marketing.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: international trade; international marketing; export; import; commercial transactions.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F1546" target="_blank" >GA402/02/1546: Připravenost českých podnikatelských subjektů na vstup do EU</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-247-0364-5
Počet stran knihy
268
Název nakladatele
Grada Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—