K analýze regionálních podmínek maloobchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F04%3A00019980" target="_blank" >RIV/61384399:31120/04:00019980 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23510/05:00000003
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K analýze regionálních podmínek maloobchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: regiony; kupní síla; zájmová oblast; chování zákazníků; mobilita zákazníků; hypermarkety
Název v anglickém jazyce
On analysis of the regional conditions of retail trade
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: regions; buying power; trading area; customer behaviour; customer mobility; hypermarkets
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F0370" target="_blank" >GA402/04/0370: Výzkum regionálních podmínek obchodního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomie a management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
VII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
96-108
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—