Interkulturní obchodní prostředí v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F07%3A00028272" target="_blank" >RIV/61384399:31120/07:00028272 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Cross-cultural business atmosphere in Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: cultural differences; national culture; cross-cultural management
Název v anglickém jazyce
Cross-cultural business atmosphere in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: cultural differences; national culture; cross-cultural management
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2643" target="_blank" >GA402/05/2643: Mezinárodní konkurenceschopnost českých podniků po vstupu do EU</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika stran i menedžment organizacij v uslovijach globalizacii
ISBN
5-9656-0066-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
174-176
Název nakladatele
Uralskij gosudarstvennyj ekonomičeskij universitet
Místo vydání
Jekatěrinburg
Místo konání akce
Jekatěrinburg
Datum konání akce
12. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—