The Role of Organizational Culture in a Foreign Acquisition of an International Retail Organization - focus on Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F09%3A00031435" target="_blank" >RIV/61384399:31120/09:00031435 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Organizational Culture in a Foreign Acquisition of an International Retail Organization - focus on Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: organizational culture; international retail organization; case study in Czech Republic; international relations
Název v anglickém jazyce
The Role of Organizational Culture in a Foreign Acquisition of an International Retail Organization - focus on Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: organizational culture; international retail organization; case study in Czech Republic; international relations
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the Managing Services across Continents. The 4th International Conference on Services Management
ISBN
978-0-9562609-0-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Oxford Brookes University Business School
Místo vydání
Oxford
Místo konání akce
Oxford
Datum konání akce
8. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—