Asijské trhy jako výzva pro podnikové řízení a marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036616" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036616 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Asijské trhy jako výzva pro podnikové řízení a marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: adaptace marketingu; spotřebitelé; Čína; Indie; asijské trhy; podnikové řízení
Název v anglickém jazyce
Asian markets as a challenge for the companys management and marketing
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing adaptation; consumers; China; India; asian markets; corporate governance
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011. Nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku
ISBN
978-80-225-3195-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
449-457
Název nakladatele
Ekonomická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
21. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—