A Review of the Main Concepts of Luxury Consumer Behavior and Contemporary Meaning of Luxury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00037941" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00037941 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Review of the Main Concepts of Luxury Consumer Behavior and Contemporary Meaning of Luxury
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: international marketing; luxury products; consumer behavior; meaning of luxury
Název v anglickém jazyce
A Review of the Main Concepts of Luxury Consumer Behavior and Contemporary Meaning of Luxury
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: international marketing; luxury products; consumer behavior; meaning of luxury
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trends in International Business
ISBN
978-2-36442-005-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
121-132
Název nakladatele
Tout droit réservés
Místo vydání
Lyon
Místo konání akce
Lyon
Datum konání akce
30. 6. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—