Specifika marketingu luxusních značek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F23%3A00059390" target="_blank" >RIV/61384399:31120/23:00059390 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.grada.cz/specifika-marketingu-luxusnich-znacek-13534/" target="_blank" >https://www.grada.cz/specifika-marketingu-luxusnich-znacek-13534/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika marketingu luxusních značek
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: luxusní sektory; luxusní značky; luxusní obchodní strategie
Název v anglickém jazyce
Specifics of the luxury brands' marketing
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: luxury sectors; luxury brands; luxury brand strategy
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-271-3921-7
Počet stran knihy
168
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—