Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chcete mať doma Armaniho?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507525" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507525 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Chcete mať doma Armaniho?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok pojednáva o narastajúcom, najmä americkom, boome luxusných značiek. Na úvod objasňuje úlohu luxusných značiek, ich postavenie v spoločnosti, a zároveň sa zaoberá najvplyvnejšími značkami v súčasnosti. Ďalej objasňuje novodobý trend pomenovávať deti po vzore luxusných značiek a uvádza, ktoré luxusné značky sú medzi nastávajúcimi rodičmi najviac obľúbené.

  • Název v anglickém jazyce

    Would you like to have Armani at your home?

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the growing boom of luxurious brands. To begin, it explains its task, its role in the society and herewith it deals with the most influential and valuable brands today. Next, it clarifies new trend of naming babies after the luxurious brand names and informs which luxurious brands belong to the most favourite among the parents.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta multimediálních komunikací,

  • Místo vydání

    Zlín, Česká republika

  • Místo konání akce

    Vizovice, Valašský šenk

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku