Exploration of Opportunities for Development of Domestic Luxury Brands in CEE: Case of the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F20%3A00055501" target="_blank" >RIV/61384399:31120/20:00055501 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31140/20:00055501
Výsledek na webu
<a href="https://cebr.vse.cz/pdfs/cbr/2020/04/06.pdf" target="_blank" >https://cebr.vse.cz/pdfs/cbr/2020/04/06.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.246" target="_blank" >10.18267/j.cebr.246</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Exploration of Opportunities for Development of Domestic Luxury Brands in CEE: Case of the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: luxury; country of origin; branding; domestic luxury
Název v anglickém jazyce
Exploration of Opportunities for Development of Domestic Luxury Brands in CEE: Case of the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: luxury; country of origin; branding; domestic luxury
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Business Review
ISSN
1805-4862
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
59-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85096596247