Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00038966" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00038966 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: analýza rizik; cestovní ruch; kvalita; management kvality; metoda; nástroj; služba cestovního ruchu; spokojenost zákazníka; strategie; zákazník
Název v anglickém jazyce
Methods and Instruments of Quality Management in the Field of Tourism Service
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: analysis of risks; tourism; quality; quality management; method; instrument; tourism service; customer satisfaction; strategy; customer
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Svazek periodika
VII
Číslo periodika v rámci svazku
14
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
38-53
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—