Možnosti využití značky "Vysočina - regionální produkt" v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F14%3A00044005" target="_blank" >RIV/61384399:31120/14:00044005 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/26441021:_____/14:#0000097
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití značky "Vysočina - regionální produkt" v cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Vysočina; regionální značka; tématický produkt; cestovní ruch
Název v anglickém jazyce
How to use regional brand "Vysočina - regional product" in tourism
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Vysočina region; regional brand; thematic product
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference Hradecké ekonomické dny 2014, Díl I., Ekonomický rozvoj a management regionů
ISBN
978-80-7435-366-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
270-280
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
4. 2. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—