Influence of Luxury Companies' Corporate Social Responsibility Activities on Consumer Purchase Intention: Development of a Theoretical Framework
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F18%3A00052931" target="_blank" >RIV/61384399:31120/18:00052931 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://cebr.vse.cz/pdfs/cbr/2018/03/01.pdf" target="_blank" >https://cebr.vse.cz/pdfs/cbr/2018/03/01.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.20" target="_blank" >10.18267/j.cebr.20</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Influence of Luxury Companies' Corporate Social Responsibility Activities on Consumer Purchase Intention: Development of a Theoretical Framework
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: CSR; luxury industry; purchase intention; purchase intention for luxury brands
Název v anglickém jazyce
Influence of Luxury Companies' Corporate Social Responsibility Activities on Consumer Purchase Intention: Development of a Theoretical Framework
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: CSR; luxury industry; purchase intention; purchase intention for luxury brands
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Business Review
ISSN
1805-4862
e-ISSN
1805-4854
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
1-25
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85057792972