Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F22%3A00056514" target="_blank" >RIV/61384399:31120/22:00056514 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/SRJ-10-2020-0398/full/html?skipTracking=true" target="_blank" >https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/SRJ-10-2020-0398/full/html?skipTracking=true</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1108/SRJ-10-2020-0398" target="_blank" >10.1108/SRJ-10-2020-0398</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: CSR; luxury; CSR awareness; purchase intention for luxury brands
Název v anglickém jazyce
Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: CSR; luxury; CSR awareness; purchase intention for luxury brands
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Social Responsibility Journal
ISSN
1747-1117
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
597-618
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85106021534