Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F22%3A00056514" target="_blank" >RIV/61384399:31120/22:00056514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/SRJ-10-2020-0398/full/html?skipTracking=true" target="_blank" >https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/SRJ-10-2020-0398/full/html?skipTracking=true</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/SRJ-10-2020-0398" target="_blank" >10.1108/SRJ-10-2020-0398</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: CSR; luxury; CSR awareness; purchase intention for luxury brands

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of the awareness of brand-related CSR activities on purchase intention for luxury brands

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: CSR; luxury; CSR awareness; purchase intention for luxury brands

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Social Responsibility Journal

  • ISSN

    1747-1117

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    597-618

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85106021534