Blended learning jakožto nová realita - Možnosti platformy Moodle pro blended learning ve výuce německého jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F23%3A00060046" target="_blank" >RIV/61384399:31120/23:00060046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/36927/32402" target="_blank" >https://journals.muni.cz/casalc-review/article/view/36927/32402</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CASALC2023-2-3" target="_blank" >10.5817/CASALC2023-2-3</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Blended learning jakožto nová realita - Možnosti platformy Moodle pro blended learning ve výuce německého jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: blended learning; jazyková příprava na vysoké škole; Moodle; německý jazyk; výzkumné šetření
Název v anglickém jazyce
Blended learning - a new reality Moodle platform options for blended learning in German tuition
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: learning; language preparation at universities; Moodle; German
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Casalc Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
2694-9288
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
41-56
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—