Kombinovaná výuka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F08%3A00002147" target="_blank" >RIV/62690094:18450/08:00002147 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Blended Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Sometimes e-learning is also exploited in the so-called blended learning. The article concentrates on the perception of the term blended learning, its possible model and contribution. In conclusion one of the representative blended courses is introduced.
Název v anglickém jazyce
Blended Learning
Popis výsledku anglicky
Sometimes e-learning is also exploited in the so-called blended learning. The article concentrates on the perception of the term blended learning, its possible model and contribution. In conclusion one of the representative blended courses is introduced.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F04%2FP024" target="_blank" >GP405/04/P024: Moderní informační technologie a jejich využití při výzkumu a výuce psaného anglického jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
English teaching professional
ISSN
1362-5276
e-ISSN
—
Svazek periodika
2008
Číslo periodika v rámci svazku
58
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—