Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

APPLICATION OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F10%3A47940" target="_blank" >RIV/60460709:41110/10:47940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    APPLICATION OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with one of current main trends in education ? blended learning. Blended learning combines traditional approach to education (especially face-to-face education) with further possibilities determined by new technologies development. This offers a wide range of applications and is of course connected with some advantages and disadvantages. The paper has three significant parts: it focuses on theoretical definition and description of blended learning, it provides an example of blended learning application in an international company which uses blended learning for English learning and, based on the real-life example, it also proposes a way how to use blended learning in other organizations like the Czech University of Life Sciences Prague(CULS Prague).

  • Název v anglickém jazyce

    APPLICATION OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with one of current main trends in education ? blended learning. Blended learning combines traditional approach to education (especially face-to-face education) with further possibilities determined by new technologies development. This offers a wide range of applications and is of course connected with some advantages and disadvantages. The paper has three significant parts: it focuses on theoretical definition and description of blended learning, it provides an example of blended learning application in an international company which uses blended learning for English learning and, based on the real-life example, it also proposes a way how to use blended learning in other organizations like the Czech University of Life Sciences Prague(CULS Prague).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education - 7th International Conference - Proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2084-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000285851000010