APPLICATION OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F10%3A47940" target="_blank" >RIV/60460709:41110/10:47940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
APPLICATION OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with one of current main trends in education ? blended learning. Blended learning combines traditional approach to education (especially face-to-face education) with further possibilities determined by new technologies development. This offers a wide range of applications and is of course connected with some advantages and disadvantages. The paper has three significant parts: it focuses on theoretical definition and description of blended learning, it provides an example of blended learning application in an international company which uses blended learning for English learning and, based on the real-life example, it also proposes a way how to use blended learning in other organizations like the Czech University of Life Sciences Prague(CULS Prague).
Název v anglickém jazyce
APPLICATION OF BLENDED LEARNING IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING
Popis výsledku anglicky
The paper deals with one of current main trends in education ? blended learning. Blended learning combines traditional approach to education (especially face-to-face education) with further possibilities determined by new technologies development. This offers a wide range of applications and is of course connected with some advantages and disadvantages. The paper has three significant parts: it focuses on theoretical definition and description of blended learning, it provides an example of blended learning application in an international company which uses blended learning for English learning and, based on the real-life example, it also proposes a way how to use blended learning in other organizations like the Czech University of Life Sciences Prague(CULS Prague).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efficiency and Responsibility in Education - 7th International Conference - Proceedings
ISBN
978-80-213-2084-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
10. 6. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000285851000010