New University Students and Blended Learning Experience
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F18%3A50014660" target="_blank" >RIV/62690094:18450/18:50014660 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2018.00014" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2018.00014</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2018.00014" target="_blank" >10.1109/ISET.2018.00014</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
New University Students and Blended Learning Experience
Popis výsledku v původním jazyce
Blended Learning demands have been discussed and examined by academicians at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove for more than two decades. If blended learning is applied appropriately, it con-tributes to the increase in the efficiency of the educational process, to the decrease in the amount of face-to-face instruction and to the strengthening the dimension of self-study and project activities. The point is whether students coming from secondary schools are ready to use the offered eLearning tools and the potential to the full. The objective of the paper is to present trends in areas that are crucial for further blended learning use for university study purposes.
Název v anglickém jazyce
New University Students and Blended Learning Experience
Popis výsledku anglicky
Blended Learning demands have been discussed and examined by academicians at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove for more than two decades. If blended learning is applied appropriately, it con-tributes to the increase in the efficiency of the educational process, to the decrease in the amount of face-to-face instruction and to the strengthening the dimension of self-study and project activities. The point is whether students coming from secondary schools are ready to use the offered eLearning tools and the potential to the full. The objective of the paper is to present trends in areas that are crucial for further blended learning use for university study purposes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings - 2018 International Symposium on Educational Technology, ISET 2018
ISBN
978-1-5386-7208-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
18-22
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Osaka; Japan
Datum konání akce
31. 7. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—