Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New University Students and Blended Learning Experience

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F18%3A50014660" target="_blank" >RIV/62690094:18450/18:50014660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2018.00014" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2018.00014</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2018.00014" target="_blank" >10.1109/ISET.2018.00014</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New University Students and Blended Learning Experience

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Blended Learning demands have been discussed and examined by academicians at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove for more than two decades. If blended learning is applied appropriately, it con-tributes to the increase in the efficiency of the educational process, to the decrease in the amount of face-to-face instruction and to the strengthening the dimension of self-study and project activities. The point is whether students coming from secondary schools are ready to use the offered eLearning tools and the potential to the full. The objective of the paper is to present trends in areas that are crucial for further blended learning use for university study purposes.

  • Název v anglickém jazyce

    New University Students and Blended Learning Experience

  • Popis výsledku anglicky

    Blended Learning demands have been discussed and examined by academicians at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove for more than two decades. If blended learning is applied appropriately, it con-tributes to the increase in the efficiency of the educational process, to the decrease in the amount of face-to-face instruction and to the strengthening the dimension of self-study and project activities. The point is whether students coming from secondary schools are ready to use the offered eLearning tools and the potential to the full. The objective of the paper is to present trends in areas that are crucial for further blended learning use for university study purposes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings - 2018 International Symposium on Educational Technology, ISET 2018

  • ISBN

    978-1-5386-7208-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    18-22

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Osaka; Japan

  • Datum konání akce

    31. 7. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku