Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blended Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002154" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002154 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Blended Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sometimes e-learning is also exploited in the so-called blended learning. The term blended learning has become extremely fashionable nowadays, particularly in corporate and higher education settings. But what, in fact, does blended learning mean? The term itself is quite difficult to define since it is used in diverse ways by different people. Therefore, the article focuses on the explanation and perception of the term blended learning, its possible model, benefits and future development .

  • Název v anglickém jazyce

    Blended Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Sometimes e-learning is also exploited in the so-called blended learning. The term blended learning has become extremely fashionable nowadays, particularly in corporate and higher education settings. But what, in fact, does blended learning mean? The term itself is quite difficult to define since it is used in diverse ways by different people. Therefore, the article focuses on the explanation and perception of the term blended learning, its possible model, benefits and future development .

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP405%2F04%2FP024" target="_blank" >GP405/04/P024: Moderní informační technologie a jejich využití při výzkumu a výuce psaného anglického jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research, reflections and innovations in integrating ICT in education. Vol. 2

  • ISBN

    978-84-692-1790-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Formatex

  • Místo vydání

    Badajoz

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku