Blended Learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002154" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002154 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Blended Learning
Popis výsledku v původním jazyce
Sometimes e-learning is also exploited in the so-called blended learning. The term blended learning has become extremely fashionable nowadays, particularly in corporate and higher education settings. But what, in fact, does blended learning mean? The term itself is quite difficult to define since it is used in diverse ways by different people. Therefore, the article focuses on the explanation and perception of the term blended learning, its possible model, benefits and future development .
Název v anglickém jazyce
Blended Learning
Popis výsledku anglicky
Sometimes e-learning is also exploited in the so-called blended learning. The term blended learning has become extremely fashionable nowadays, particularly in corporate and higher education settings. But what, in fact, does blended learning mean? The term itself is quite difficult to define since it is used in diverse ways by different people. Therefore, the article focuses on the explanation and perception of the term blended learning, its possible model, benefits and future development .
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F04%2FP024" target="_blank" >GP405/04/P024: Moderní informační technologie a jejich využití při výzkumu a výuce psaného anglického jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Research, reflections and innovations in integrating ICT in education. Vol. 2
ISBN
978-84-692-1790-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Formatex
Místo vydání
Badajoz
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—