Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního matketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00026652" target="_blank" >RIV/61384399:31130/06:00026652 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gender roles in the perspective of consumer marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: gender roles; consumer bahaviour; gender; gender stereotypes
Název v anglickém jazyce
Gender roles in the perspective of consumer marketing
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: gender roles; consumer bahaviour; gender; gender stereotypes
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0152" target="_blank" >GA402/05/0152: Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Scientia Iuventa: Proceedings from international scientific conference of Ph.D. students Scientia Iuventa
ISBN
80-8083-338-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
3-10
Název nakladatele
Universita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
1. 6. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—