Změny v chápání ženských a mužských rolí a jejich dopad na marketingovou orientaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F07%3A00025467" target="_blank" >RIV/61384399:31130/07:00025467 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny v chápání ženských a mužských rolí a jejich dopad na marketingovou orientaci
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; spotřební chování; sociální aspekty pohlaví; genderové stereotypy
Název v anglickém jazyce
Shift in gender-role perception and its impact on marketing orientation
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: gender roles; consumer behaviour; gender; gender stereotypes
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0152" target="_blank" >GA402/05/0152: Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2007
ISBN
978-80-248-1324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
102-103
Název nakladatele
VŠB-TU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
21. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—