Co by firma mohla poskytnout svým zaměstnancům nebo čím by mohla zvýšit jejich spokojenost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F07%3A00028338" target="_blank" >RIV/61384399:31130/07:00028338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co by firma mohla poskytnout svým zaměstnancům nebo čím by mohla zvýšit jejich spokojenost
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: sociální odpovědnost firem; koncept sociální odpovědnosti; péče o pracovníky
Název v anglickém jazyce
Corporate social responsibility towards emplomyees
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: corporate social responsibility; concept of corporate social responsibility; industrial wellfare
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovace a péče o kvalitu
ISBN
978-80-02-01974-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
3-17
Název nakladatele
Česká společnost pro jakost
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Nymburk
Datum konání akce
6. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—