Fenomén Ségoléne Royal a specifika francouzské prezidentské kampaně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00034984" target="_blank" >RIV/61384399:31130/10:00034984 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fenomén Ségoléne Royal a specifika francouzské prezidentské kampaně
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Sarkozy; Royal; volební kampaň; media; Francie
Název v anglickém jazyce
Ségolene Royal's phenomen and the specificity of the French presidential campaign
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Sarkozy; Royal; Electoral campaign; media; France; presidential campaigne
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi
ISBN
978-80-225-3037-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vydavateĺstvo Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
15. 10. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—