Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F11%3A00037729" target="_blank" >RIV/61384399:31130/11:00037729 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: internetová reklama; cílení reklamy; uživatelé internetu
Název v anglickém jazyce
Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: internet advertising; ad targeting; internet users; demographic segmentation
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-04-0
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
165-172
Počet stran knihy
218
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—