Působení faktorů lokálního a globálního prostředí na mezinárodní marketingové strategie s ohledem na výkonnost firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F12%3A00040825" target="_blank" >RIV/61384399:31130/12:00040825 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Působení faktorů lokálního a globálního prostředí na mezinárodní marketingové strategie s ohledem na výkonnost firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingová strategie; komunikace; marketingový mix; globalizace; globální trh; výkonnost firmy; mezinárodní marketing
Název v anglickém jazyce
Impact of local and global environment factors on internationals marketing strategies with respect to company performance
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing strategy; communication; marketing mix; globalization; international marketing; company performance; global market
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí
ISBN
978-80-245-1893-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
389-398
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
26. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—