Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Působení faktorů lokálního a globálního prostředí na mezinárodní marketingové strategie s ohledem na výkonnost firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F12%3A00040825" target="_blank" >RIV/61384399:31130/12:00040825 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Působení faktorů lokálního a globálního prostředí na mezinárodní marketingové strategie s ohledem na výkonnost firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní témata dokumentu: marketingová strategie; komunikace; marketingový mix; globalizace; globální trh; výkonnost firmy; mezinárodní marketing

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of local and global environment factors on internationals marketing strategies with respect to company performance

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes of document: marketing strategy; communication; marketing mix; globalization; international marketing; company performance; global market

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí

  • ISBN

    978-80-245-1893-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    389-398

  • Název nakladatele

    Oeconomica

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    26. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku