Generační podmínění mediálního chování spotřebitelů na českém trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045886" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045886 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Generační podmínění mediálního chování spotřebitelů na českém trhu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: média; mediální chování; spotřební chování; věkové odlišnosti
Název v anglickém jazyce
Generational differences in consumer media use on the Czech market
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: media; media usage; consumer behaviour; age differences
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Oeconomica Universitatis Selye
ISSN
1338-6581
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
171-185
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—