Personal sales success factors in a wealthy market environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00053681" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00053681 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ieeca.org/journal/files/journals/1/articles/270/public/270-1406-1-PB.pdf" target="_blank" >http://ieeca.org/journal/files/journals/1/articles/270/public/270-1406-1-PB.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15549/jeecar.v6i1.27" target="_blank" >10.15549/jeecar.v6i1.27</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Personal sales success factors in a wealthy market environment
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: personal sales; success; sales factors; sales techniques; sales strategies; market environment; market
Název v anglickém jazyce
Personal sales success factors in a wealthy market environment
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: personal sales; success; sales factors; sales techniques; sales strategies; market environment; market
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Eastern European and Central Asian Research
ISSN
2328-8272
e-ISSN
2328-8280
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
24-39
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85066324643