The Role of Trade Marketing function in Marketing-Sales Interface
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F19%3A00054787" target="_blank" >RIV/61384399:31130/19:00054787 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dokbat.utb.cz/wp-content/uploads/2020/01/DOKBAT_2019_Conference_Proceedings.pdf" target="_blank" >http://dokbat.utb.cz/wp-content/uploads/2020/01/DOKBAT_2019_Conference_Proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Trade Marketing function in Marketing-Sales Interface
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: sales-marketing interface; marketing function; sales function; trade marketing function
Název v anglickém jazyce
The Role of Trade Marketing function in Marketing-Sales Interface
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: sales-marketing interface; marketing function; sales function; trade marketing function
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings DOKBAT 15th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers
ISBN
978-80-7454-893-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
570-577
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
6. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—