Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Process of Personnel Marketing in Management Production

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F16%3A00089159" target="_blank" >RIV/00216224:14560/16:00089159 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Process of Personnel Marketing in Management Production

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Business management uses sales marketing to implement a company’s sales functions. A set of tools is used for this, which structure the connection of their production function through links to the sales market. These tools are product policy, pricing policy, communication policy and distribution policy. These sales-policy tools can also be used as a starting point for a definition of personnel marketing-mix tools. The aggregate of personnel activities can be divided into the product variables area of operations, the price variables area, the communication variables area and the place variables area of operations. As with the sales marketing mix, the personnel marketing mix aims to optimize the tools from each of the respective areas. Here, there is also an attempt to effectively put in place selected measures from personnel management to achieve specific goals.

  • Název v anglickém jazyce

    The Process of Personnel Marketing in Management Production

  • Popis výsledku anglicky

    Business management uses sales marketing to implement a company’s sales functions. A set of tools is used for this, which structure the connection of their production function through links to the sales market. These tools are product policy, pricing policy, communication policy and distribution policy. These sales-policy tools can also be used as a starting point for a definition of personnel marketing-mix tools. The aggregate of personnel activities can be divided into the product variables area of operations, the price variables area, the communication variables area and the place variables area of operations. As with the sales marketing mix, the personnel marketing mix aims to optimize the tools from each of the respective areas. Here, there is also an attempt to effectively put in place selected measures from personnel management to achieve specific goals.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Production Management and Engineering Sciences - Scientific Publication of the International Conference on Engineering Science and Production Management

  • ISBN

    9781138028562

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    235-240

  • Název nakladatele

    CRC Press, Taylor & Francis Group

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    London

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku