Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing od myšlenky k realizaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146167" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146167 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing od myšlenky k realizaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cíl a úloha marketingu v řízení firmy. Marketingový výzkum a marketingový informační systém. Koncepce marketingové strategie. Analytické metody strategického plánování (analýza portfolia, cyklu životnosti výrobku atd.). Marketingový mix. Výrobková a servisní politika. Tvorba cen a kontraktační politika. Komunikační politika a distribuce. Kontroling a audit.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing from idea to real thing

  • Popis výsledku anglicky

    The role and functions of the marketing management. Marketing research and marketing information system. Concepts of marketing strategy. The use of product life cycle and portfolio. Product and service policy, pricing and contractation policy, communication, distribution. Marketing mix. Controlling and audit.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-86946-80-1

  • Počet stran knihy

    308

  • Název nakladatele

    Professional publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy