Marketing od myšlenky k realizaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146167" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146167 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing od myšlenky k realizaci
Popis výsledku v původním jazyce
Cíl a úloha marketingu v řízení firmy. Marketingový výzkum a marketingový informační systém. Koncepce marketingové strategie. Analytické metody strategického plánování (analýza portfolia, cyklu životnosti výrobku atd.). Marketingový mix. Výrobková a servisní politika. Tvorba cen a kontraktační politika. Komunikační politika a distribuce. Kontroling a audit.
Název v anglickém jazyce
Marketing from idea to real thing
Popis výsledku anglicky
The role and functions of the marketing management. Marketing research and marketing information system. Concepts of marketing strategy. The use of product life cycle and portfolio. Product and service policy, pricing and contractation policy, communication, distribution. Marketing mix. Controlling and audit.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86946-80-1
Počet stran knihy
308
Název nakladatele
Professional publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—