Základní úloha a funkce marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242916" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242916 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní úloha a funkce marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Co je opravdu marketing, vztah managementu a marketingu. Vývojové fáze managementu: koncepce výrobní, koncepce výrobku, prodejní koncepce. Principy podnikatelské politiky, definice marketingu, vývoj marketingu, individualizace vztahů v marketingu, sociální odpovědnost firem.
Název v anglickém jazyce
The basic role and functions of marketing
Popis výsledku anglicky
What is really marketing, relationship management and marketing. Management development phase: production design, product design, sales concepts. Principles of business policy, definition of marketing, marketing development, individualization of relationships in marketing, corporate social responsibility.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing
ISBN
978-80-88057-17-8
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
5-28
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
EDUKO nakladatelství
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—