ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE STAKEHOLDRY V RÁMCI MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72712" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72712 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
STAKEHOLDER MANAGEMENT IN THE MARKETING CONCEPTS FRAMEWORK
Popis výsledku v původním jazyce
This paper is focused to the managerial aspects of the relationship with stakeholders, under the assumption that transfer of knowledge is being made from relationship marketing and market orientation perspectives. To manage the relationship with stakeholders, as has been the case with customers it seems to be useful for successful development of companies. In the paper is described the model of stakeholder management system The framework of the newest marketing concepts provide theoretical base for further stakeholder management research in this are. In the conclusion are pointed out on areas that should be in the centre of next surveying.
Název v anglickém jazyce
STAKEHOLDER MANAGEMENT IN THE MARKETING CONCEPTS FRAMEWORK
Popis výsledku anglicky
This paper is focused to the managerial aspects of the relationship with stakeholders, under the assumption that transfer of knowledge is being made from relationship marketing and market orientation perspectives. To manage the relationship with stakeholders, as has been the case with customers it seems to be useful for successful development of companies. In the paper is described the model of stakeholder management system The framework of the newest marketing concepts provide theoretical base for further stakeholder management research in this are. In the conclusion are pointed out on areas that should be in the centre of next surveying.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CRM 2007 "Customer Relationship Management 07"
ISBN
978-80-7395-015-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
10. 9. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—