Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE STAKEHOLDRY V RÁMCI MARKETINGOVÝCH KONCEPCÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72712" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72712 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    STAKEHOLDER MANAGEMENT IN THE MARKETING CONCEPTS FRAMEWORK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused to the managerial aspects of the relationship with stakeholders, under the assumption that transfer of knowledge is being made from relationship marketing and market orientation perspectives. To manage the relationship with stakeholders, as has been the case with customers it seems to be useful for successful development of companies. In the paper is described the model of stakeholder management system The framework of the newest marketing concepts provide theoretical base for further stakeholder management research in this are. In the conclusion are pointed out on areas that should be in the centre of next surveying.

  • Název v anglickém jazyce

    STAKEHOLDER MANAGEMENT IN THE MARKETING CONCEPTS FRAMEWORK

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused to the managerial aspects of the relationship with stakeholders, under the assumption that transfer of knowledge is being made from relationship marketing and market orientation perspectives. To manage the relationship with stakeholders, as has been the case with customers it seems to be useful for successful development of companies. In the paper is described the model of stakeholder management system The framework of the newest marketing concepts provide theoretical base for further stakeholder management research in this are. In the conclusion are pointed out on areas that should be in the centre of next surveying.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CRM 2007 "Customer Relationship Management 07"

  • ISBN

    978-80-7395-015-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    10. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku