Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se zákazníky- potenciál pro inovaci nabídek podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79530" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79530 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    STAKEHOLDER RELATIONSHIP MANAGEMENT - POTENCIAL OF COMPANY OFFERS INNOVATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with actual marketing conceptions that extend the classic customer orientation approach to other stakeholder groups. The market orientation and the relationship marketing belong to these widely discussed conceptions at present above all.The model of synergic marketing conception, which is based on holistic marketing, offers a possible solution of increasing the ability of companies to react to dynamic changes on industrial markets. The connection of basic and - in many cases - even contradictory principles and policies in one complex, which results from the wide synergic perspective including the relationships with key stakeholders into the marketing management of the company, opens space for companies that wish to co-ordinate marketing and trade activities efficiently. Creating and building long-term relationships and relationship networks with key stakeholders and the market orientation seem to be a good opportunity to provide and increase values provided to target m

  • Název v anglickém jazyce

    STAKEHOLDER RELATIONSHIP MANAGEMENT - POTENCIAL OF COMPANY OFFERS INNOVATION

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with actual marketing conceptions that extend the classic customer orientation approach to other stakeholder groups. The market orientation and the relationship marketing belong to these widely discussed conceptions at present above all.The model of synergic marketing conception, which is based on holistic marketing, offers a possible solution of increasing the ability of companies to react to dynamic changes on industrial markets. The connection of basic and - in many cases - even contradictory principles and policies in one complex, which results from the wide synergic perspective including the relationships with key stakeholders into the marketing management of the company, opens space for companies that wish to co-ordinate marketing and trade activities efficiently. Creating and building long-term relationships and relationship networks with key stakeholders and the market orientation seem to be a good opportunity to provide and increase values provided to target m

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomickcýh poradcov

  • ISBN

    978-80-225-2621-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    EKONÓM

  • Místo vydání

    Bratislava, SK

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    2. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku