Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Synergy in Marketing Management -Challenge for Innovation of Industrial Company Offer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU87414" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU87414 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Synergy in Marketing Management -Challenge for Innovation of Industrial Company Offer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aim of the paper:The paper aims to introduce a synergic approach to the strategic marketing management, which appears to be a challenge with respect to creating competitive offers by industrial companies in a small open economy. The synergic approach inmarketing management consists in gathering, dissemination of market information, planning, implementation and communication of value to customer by means of integrated marketing programs, which include not only the view of the seller, but also the view of purchaser and other interested groups (company key stakeholders). Methods used in research: The theoretical principles underlying the synergic approach within the marketing management are closely connected with the present marketing concepts and will form a basis for research of the industrial companies within the Czech Republic with the orientation to marketing activities effectiveness and performance of the company. Conclusions: From the analysis of economic sources, expert publicati

  • Název v anglickém jazyce

    Synergy in Marketing Management -Challenge for Innovation of Industrial Company Offer

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of the paper:The paper aims to introduce a synergic approach to the strategic marketing management, which appears to be a challenge with respect to creating competitive offers by industrial companies in a small open economy. The synergic approach inmarketing management consists in gathering, dissemination of market information, planning, implementation and communication of value to customer by means of integrated marketing programs, which include not only the view of the seller, but also the view of purchaser and other interested groups (company key stakeholders). Methods used in research: The theoretical principles underlying the synergic approach within the marketing management are closely connected with the present marketing concepts and will form a basis for research of the industrial companies within the Czech Republic with the orientation to marketing activities effectiveness and performance of the company. Conclusions: From the analysis of economic sources, expert publicati

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and management-2007

  • ISSN

    1822-6515

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    15

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus