Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

National of Qualifications Framework for Tertiary Education as a Tool of Knowledge Society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509729" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    National of Qualifications Framework for Tertiary Education as a Tool of Knowledge Society

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper aims to introduce a synergic approach to the strategic marketing management, which appears to be a challenge with respect to creating competitive offers by industrial companies in a small open economy. The potential of innovation of these companies? offers consists in managing relations with the key stakeholders, which by means of effective establishing, maintaining and terminating of the mutual relations leads to developing of marketing networks, enables more effective tradeability of their offers, besides domestic embracing also global markets. The success of these relationships depends on the quantity of mutual exchanges and in particular on the strengthening socially and knowledge-based links. The theoretical principles underlying the synergic approach within the marketing management are closely connected with the present marketing concepts and will form a basis for research of the industrial companies within the Czech Republic with the orientation to marketing activities

  • Název v anglickém jazyce

    National of Qualifications Framework for Tertiary Education as a Tool of Knowledge Society

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to introduce a synergic approach to the strategic marketing management, which appears to be a challenge with respect to creating competitive offers by industrial companies in a small open economy. The potential of innovation of these companies? offers consists in managing relations with the key stakeholders, which by means of effective establishing, maintaining and terminating of the mutual relations leads to developing of marketing networks, enables more effective tradeability of their offers, besides domestic embracing also global markets. The success of these relationships depends on the quantity of mutual exchanges and in particular on the strengthening socially and knowledge-based links. The theoretical principles underlying the synergic approach within the marketing management are closely connected with the present marketing concepts and will form a basis for research of the industrial companies within the Czech Republic with the orientation to marketing activities

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    III International Science Conference for Young Researchers Technical Science and industrial management. Knowledge Society

  • ISSN

    1313-4787

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus