Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79513" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79513 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí
Popis výsledku v původním jazyce
Habilitační práce řeší problematiku koordinace a vzájemného propojení marketingových a obchodních činností podniku prostřednictvím nástrojů řízení vztahů se stakeholdry. V úvodu teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení a stručnou charakteristikuoblasti služeb vztahujících se k průmyslovým trhům, které spolu s rozvojem obchodní politiky na jednotném vnitřním trhu představují do budoucna pro průmyslové podniky růstový potenciál. Poznávací proces je zaměřený na zmapování klíčových principů v současných marketingových koncepcích, jež by podpořily oblast rozvoje strategického marketingového řízení v podnicích na průmyslovém trhu. V teoretické části dospívá autorka k názoru, že orientace na trh, vytváření a budování dlouhodobých vztahů a fungujícíchsítí vztahů s klíčovými stakeholdry při respektování vybraných klíčových principů současných marketingových koncepcí je potenciálem pro zvyšován
Název v anglickém jazyce
Stakeholder Relationship Management in Contect of Contemporary Marketing Concepts
Popis výsledku anglicky
In her habilitation dissertation, the author examines issues relating to the coordination and mutual connection between marketing and business activities using stakeholder relationship management tools. In the introduction to the theoretical part, the author delineates and briefly characterizes the area of services related to industrial markets which, together with the development of trade policies on the single internal market, will constitute the future growth potential for industrial undertakings. The cognitive process is focused on the mapping of key principles in current marketing concepts that might help bolster the area of strategic marketing management in undertakings operating on the industrial market. In the theoretical section, the author concludes that market orientation, the establishment and development of long-term relations and functional networks of relationships with key stakeholders while observing selected key principles of present-day marketing concepts offers a po
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů