Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79513" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení vztahů se stakeholdy na průmyslových trzích v kontextu současných marketingových koncepcí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Habilitační práce řeší problematiku koordinace a vzájemného propojení marketingových a obchodních činností podniku prostřednictvím nástrojů řízení vztahů se stakeholdry. V úvodu teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení a stručnou charakteristikuoblasti služeb vztahujících se k průmyslovým trhům, které spolu s rozvojem obchodní politiky na jednotném vnitřním trhu představují do budoucna pro průmyslové podniky růstový potenciál. Poznávací proces je zaměřený na zmapování klíčových principů v současných marketingových koncepcích, jež by podpořily oblast rozvoje strategického marketingového řízení v podnicích na průmyslovém trhu. V teoretické části dospívá autorka k názoru, že orientace na trh, vytváření a budování dlouhodobých vztahů a fungujícíchsítí vztahů s klíčovými stakeholdry při respektování vybraných klíčových principů současných marketingových koncepcí je potenciálem pro zvyšován

  • Název v anglickém jazyce

    Stakeholder Relationship Management in Contect of Contemporary Marketing Concepts

  • Popis výsledku anglicky

    In her habilitation dissertation, the author examines issues relating to the coordination and mutual connection between marketing and business activities using stakeholder relationship management tools. In the introduction to the theoretical part, the author delineates and briefly characterizes the area of services related to industrial markets which, together with the development of trade policies on the single internal market, will constitute the future growth potential for industrial undertakings. The cognitive process is focused on the mapping of key principles in current marketing concepts that might help bolster the area of strategic marketing management in undertakings operating on the industrial market. In the theoretical section, the author concludes that market orientation, the establishment and development of long-term relations and functional networks of relationships with key stakeholders while observing selected key principles of present-day marketing concepts offers a po

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů