Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zaujímavé výsledky prieskumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F07%3A63505107" target="_blank" >RIV/70883521:28130/07:63505107 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zaujímavé výsledky prieskumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingový management v průmyslových podnicích věnuje komunikační komerční politice svých firem velmi rozdílnou pozornost. Studie analyzuje marketingovou výrobkovou a marketingovou komunikační politiku ve 220 českých průmyslových podnicích v rámci řešení GAČR 402/06/0297.

  • Název v anglickém jazyce

    Interesting findings of a research study

  • Popis výsledku anglicky

    The marketing management in industrial companies pays very different attention to their communication commercial policy. The study analyses the marketing product and marketing communication policy in 220 Czech industrial enterprises in the context of theproject GAČR 402/06/0297.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trend špecial - výstavy 2008

  • ISSN

    1335-0684

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    18-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus