Zaujímavé výsledky prieskumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F07%3A63505107" target="_blank" >RIV/70883521:28130/07:63505107 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zaujímavé výsledky prieskumu
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingový management v průmyslových podnicích věnuje komunikační komerční politice svých firem velmi rozdílnou pozornost. Studie analyzuje marketingovou výrobkovou a marketingovou komunikační politiku ve 220 českých průmyslových podnicích v rámci řešení GAČR 402/06/0297.
Název v anglickém jazyce
Interesting findings of a research study
Popis výsledku anglicky
The marketing management in industrial companies pays very different attention to their communication commercial policy. The study analyses the marketing product and marketing communication policy in 220 Czech industrial enterprises in the context of theproject GAČR 402/06/0297.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trend špecial - výstavy 2008
ISSN
1335-0684
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
18-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—