Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F20%3A00055254" target="_blank" >RIV/61384399:31130/20:00055254 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2020/07/MSI_v15_iss2.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2020/07/MSI_v15_iss2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: customer empowerment; digital content marketing; education-based content; explainer video; non-education-based content; video marketing
Název v anglickém jazyce
Empowering Customers through Education-based Videos in E-commerce
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: customer empowerment; digital content marketing; education-based content; explainer video; non-education-based content; video marketing
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
XV
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
17-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—